Aby praca w firmie przebiegała sprawnie, konieczne są odpowiednie warunki pracy. Istotne jest miejsce, na którym siedzimy, oświetlenie, niezbędne przyrządy, ale również temperatura pomieszczenia. Jaka powinna być temperatura powietrze w miejscu pracy?
Montaż klimatyzacji w biurze pozwala na kontrolę temperatury w miejscu pracy. Latem może klimatyzator może dać nam wytchnienie od upałów, a zimą ogrzać w czasie mrozów. Zaleca się jednak, aby latem temperatura w miejscu pracy nie różniła się od tej na zewnątrz o więcej niż 7 stopni. To ważne dla zdrowia i komfortu pracy wszystkich znajdujących się w biurze.
Warto również zadbać o to, aby nawiew z klimatyzacji w czasie lata nie był zbyt mocny i przede wszystkim, aby nie był skierowany na stanowisko jednego z pracowników. Mogło by być to niebezpieczne dla jego zdrowia. Zimą zadbajmy o złoty środek. Choć w kontraście do mrozu za oknem, kuszą wysokie temperatury, zachowajmy zdrowy rozsądek wybierając temperaturę.